Tidsfördriv..

Du heter: Felicia Bergstrand

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?

The Script - If You Could See Me Now är rätt sorlig faktiskt.

 

Beroende av:

Tuggummi.

 

Vad tror folk om dig?

Ingen aning faktiskt.

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår.

 

Hur imponerar man på dig?

haha jadu, att få mig att skratta kan ju vara en fördel

 

Brukar du skratta för dig själv?

Händer väldigt ofta, ja.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

“hahahahahah”

 

Har du haft sex idag:

Nope.

 

Hur svarar du i mobilen:

Hallå, eller hej det är felicia.

 

Vem ringde du senast?:

Mamma.

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Kommer inte ihåg.

 

Antal timmar sömn inatt:

Runt 9 timmar.

 

Sov du ensam:

Japp!

 

Hur känner du dig nu:

Seg men pigg..

 

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart eller vitt.

 

Vad tycker du om fötter:

Äckligt, hatar fötter..

 

Vad saknar du:

Min hund som gick bort för några veckor sen :(

 

Hade du en bra kväll igår:

Ja det tycker jag.

 

Favorit dryck på morgonen:

Mjölk, älskar mjölk.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Runt 23 på vardagarna.

 

Är du blyg?:

Ja, väldigt ofta i alla fall.

 

Sysslar du med någon idrott:

Nej tyvärr så gör jag ju inte det.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Naeee

  

Är du nöjd med ditt liv:

Jag jobbar på det, men ja det är jag väl.

 

Vad gör du i morgon:

Går i skolan och tränar förmodligen.

 

Vad är det värsta du vet?:

Spindlar och spyor.

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Absolut!

 

Vad är det finaste du fått?:
Hmm.. vet inte riktigt. Mina smycken kanske

 

Du samlar på:

Har inget speciellt jag samlar på direkt.

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Mammi.

 

När grät du senast:

I fredags när vi hämtade Shiras urna.

 

Vill du gifta dig:

Inga planer på det..

 

Vill du ha barn:

Absolut!

 

Vad dricker du helst när du är törstig:

Mjölk, annars cola zero.

 

Bor dina föräldrar tillsammans:

Nope.

 

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

Nej det har jag nog aldrig gjort.

 

Biter du på naglarna:

Jaaaaa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0