20 saker ni inte visste om mig?

 
Jag gillar inte katter.
Jag borstar tänderna 4-5 gånger per dag.
Jag kan inte laga mat.
Min favoritsysselsättning är Photoshop.
Jag är sämst i världen på matte.
Jag måste alltid ligga in till väggen när jag sover annars känns det inte bra.
Jag tar alltid på mig mina mjukisbyxor när jag kommer hem.
Jag trivs när det inte är så städat.
Jag heter Elionora i mellannamn.
Jag har en sjukdom som heter Hypotyreos (sköldkörtel).
Jag skjuter lätt upp saker.
Om 6 månader är jag 18.
Jag gillar inte att äta på restaurang.
Jag gillar heller inte att åka utomlands.
Jag hatar mörk choklad.
Jag jämför mig hela tiden med andra.
Jag har jätte svårt för att säga nej.
Jag är rädd för väldigt mycket.
Min största fobi är att kräkas.
Jag har bott i samma lägenhet i 15 år typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0