Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Kebabtallriken som jag o Pappsen äter varje Fredag?
Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt vid datorn och kollade på tv.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Mamsen i telefon
Det sista du sa högt? Vad sa hon då?
Det senaste någon sa till dig: Emilia ringde sist jag var på hockey.
Vad har du druckit idag? Coca Cola och vatten.
Vad var det senaste du åt? Pizzabit för några timmar sen.
Vad var det senaste du köpte? Frukost till mig o herr Sambo-Gunde.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Öh.. grön tror jag?
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll.. dvs. svart ute, så nå "väder är de ju inte direkt"
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj och en speciell jordgubbsglass..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe jag vet inte.
Sover du tungt? Nej.
Drömmer du mardrömmar? Mest konstiga och förvirrade drömmar.
Trivs du med ditt jobb? Jorå, inget drömjobb direkt men det duger.
Favoritklädsel? Mysbrallor och en tröja.
Favoritlåt just nu? Don't fear the reaper
Vad ser du om du tittar till höger? Tomas som ligger under en filt i soffan och kikar på tv.
Vad gör dig glad just nu? Hm... bra fråga.
Vad ska du göra härnäst? Funderar på att åka bort till gymmet.
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? Oj.. sånna där blå soda flaskor!
Kläder just nu? Mina favorit byxor (svarta H&M) och en grå tröja.
Sommarplaner? Inga alls
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Hmm... Jag är alltid trött.
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? Ibland, beror på vad jag är på för humör..
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det.
Stjärntecken? Fiskarna
Äckligaste insekten? Fjäril och trollslända
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? SommarNämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Kebabtallriken som jag o Pappsen äter varje Fredag?
Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick A (MVG) i digitalt skapande, B (vg+) i foto & estet!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Började min matte lektion.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Spelade sims...
Det sista du sa högt? Flytta på dig shira. flytta på dig då? FLYTTA PÅ DIG! till min lata hund.
Det senaste någon sa till dig: Vi hörs imorgon.
Vad har du druckit idag? Vatten, Juice och passionfrukt läsk.
Vad var det senaste du åt? Sura bilar :)
Vad var det senaste du köpte? Bueno och sura bilar.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun, träfärgad..
Vad är det för väder hos dig nu? Regn, Regn & regn..
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet ej.
Sover du tungt? Ja.
Drömmer du mardrömmar? Mest konstiga och förvirrade drömmar.
Trivs du med ditt jobb? Japp :)
Favoritklädsel? Min gosiga onepiece.
Favoritlåt just nu? Pyramide - Charice
Vad ser du om du tittar till höger? Nattduksbord, lampa, systemkamera.
Vad gör dig glad just nu? Ja vet inte, inget.
Vad ska du göra härnäst? Sova, typ nu!
Höger el vänsterhänt? Höger jao.
Humör just nu? Trött och seg.
Favoritgodis? Svår fråga, Surt godis :)
Kläder just nu? Nattlinne.
Sommarplaner? Sola, bada, leva livet.
Hur många kuddar sover du med? 3, på rad.
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska, jag är allt utom morgonmänniska!
Vad är viktigast för dig? Min familj & vänner.
Är du kittlig? Ohja!
Snarkar du? Ja, men har en snarkskena på natten :)
Stjärntecken? oxe.
Äckligaste insekten? Absolut spindeln!!! Eller är spindeln en insekt? eller ett kryp? hmmm..
Stökigt el välstädat? Stökigt (a) Trivs med det konstigt nog.
Vad längtar du mest efter just nu? Min mamma, som är 3 timmar bort :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0