Allt om mig:

1. Tre namn jag lyssnar till: Filli, fillen, flisan.

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är roligast i världen!

Mina ögon!

Mitt hår!

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag är blyg!

Att jag är ganska lat av mig!
Att jag är väldigt oallmänbildad!

 

4. Detta är jag rädd för:

Att kräkas
Spindlar
Stötar

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Pengar
En städerska!

Bil

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Dansa, flodhästvarning på mig.

Armhävningar

Springa runt jorden på 1 minut

 

7. Detta tycker jag om att göra:

Vara med kompisar
Sjunga
Sitta vid photoshop

 

8. Detta vill jag göra just nu:

Åka utomlands

Köpa en bil

Bli 18 år

 

9. Bästa känslan:

Sommarkvällar

Ha mycket pengar

Vara glad

 

10. Värsta känslan:

Misslyckas

Vara fattig

Någon dör

 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Snäll

Rolig

Omtänksam

 

12. Är jag kär just nu?

Vet inte

 

13. Jag vill gifta mig:

Inget som står högst på min lista i alla fall.

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Hoppa fallskärm……..

Klappa en tiger

Åka till Hollywood

 

15. Min käraste ägodel:

Mobil

Dator

Kamera

 

16. Något jag vill ha i present:

En bil

Pengar

Presentkort

 

17. Detta har jag på mig just nu:

Träningsleggins

Linne
Killtröja från lyle & scott

 

18. Favoritkläder:

Jeans från

Huvtröja

Skinnjacka

 

19. Favorit djur:

Min hund såklart.

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Dunkidunk, rnb

 

21. Favoritlåt just nu:

Yalla kompis – Medina.

 

22. Roligaste ämne i skolan:

Animation

 

23. Tråkigaste ämne i skolan:

Historia!

 

24. En bok jag gillar:

Ingen bok.

 

25. En film jag älskar:

Finns många, men jag älskar Ice age!

 

 

26. Favorit tv-program?

Jersey shore

 

27. Favoritdoft:

Britney spears - fantasy

 

28. Detta äter jag gärna:

Mc!

 

29. Dricker helst:

Cola!

 

30. Favoritgodis:

Choklad!

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Paris

 

32. Färg på mina ögon:

Grön-blå

 

33. Min längd:

173

 

34. Jag tror på:

Ingenting

 

35. Jag spelar:

Ingenting

 

36. Person jag beundrar:

Min mamma

 

37. Så här bor jag:

Bor i en 3:a på liljeholmen nära Vättern med min mamma och hund.

 

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Den enda levande blomman vi har är rutten, de andra är plast…

 

39. Det här tänder mig:

Tatueringar

Muskler

God killparfym

Bruna ögon

 

40. Favoritfärg:

Svart & rosa

 

42. Favoritcitat:

Be open to whatever comes next

 

43. En hemlighet jag vet:

Det blir ju ingen hemlighet om jag ska berätta ;)

 

44. Bästa present jag fått:

Vet inte, min kamera kanske.

 

45. Senast köpta skiva:

Kommer inte ihåg, det var för längesen jag köpte skivor.

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina ögon

Mitt hår

Mina tänder

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Ögonbryn

Näsa

Mun

 

48. Udda förmåga/egenskap:

Vet inte

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En tiger!

 

50. Vad lyssnar du på just nu?

Yalla kompis - Medina

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Har varit ute på promenad med hunden

Städat lite
Vilat

 

52. Var är dina föräldrar födda?

Jönköping & Sävjsö

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Sculptris Alpha 6

 

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Jag gillar ju då Mc.

 

55. När badade du i en pool senast?

I somras.

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja.

 

57. Hur många barn vill du ha?

1 eller 2.

 

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dansband typ.

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Ska inte rösta.

 

60. Vad har du för TV-kanaler?

Dem vanliga bara.

 

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja 1 gång bara.

 

62. Har du busringt någon gång?

Ja många gånger.

 

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Är för fegis för sånt.

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Orkar inte googla, men skulle gissa på turkiet.

 

66. Har du en egen trädgård?

Hemma hos pappa.

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Svampbob tror jag!

 

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nepp

 

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

 

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Tror inte jag har kollat på film på en månad.

 

71. Favoritpizza?

Kebabpizza utan lök och championer!

 

72. Chips eller popcorn?

Chips

 

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte läppstift.

 

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Näää

 

 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej

 

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Äppeljuice

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Rebecka, mc säkert.

 

78. Favoritchoklad?

Marabou vanlig.

 

79. När röstade du senast?

Har inte röstat.

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Kommer väl inte jag ihåg.

 

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej det tror jag inte

 

82. Är du bra på matlagning?

Nej tyvärr

 

83. Klarar du att tanka själv?

Ja

 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?

Nej

 

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca Cola

 

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej

 

87. Vad var det senaste du handlade?

En sprite

 

88. Har du kräkts offentligt:

Nej

 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Mångmiljardär, då lär man ju få kärleken på köpet ;)

 

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja

 

91. Har du ringt något betalnummer:

Ja

 

92. Kan man vara vän med sitt ex:

Ja det kan man väl

 

 

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

Emelie för 50 år sen.

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis:

Ja

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

Har inget mobilsvar

 

96. Vad har du i din väska:

Pennor, tuggummi, tandborste, headset, parfym, körkortsböcker.

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

Borstar tänderna

 

98. Vad är du tacksam för idag:

Att jag blev frisk från ätstörningar

 

99. Var hittade du den här listan:

http://www.listfolder.com

 

100. 2 personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Steffi & Felicia

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0